Szerző Téma: A hosszú és rövid edzések - Mikor melyiket válasszuk?  (Megtekintve 3560 alkalommal)

Nem elérhető sajjad123

  • Newbie
  • *
  • Hozzászólások: 1
    • Profil megtekintése
Re:A hosszú és rövid edzések - Mikor melyiket válasszuk?
« Válasz #3 Dátum: 2014. December 22. 19:41:33 »
Ugyanakkor a teljes edzéseket maximum 14   napig lehet egyhuzamban végezni naponta, mielőtt szünetet tartasz minden   újabb edzés előtt. [tehát minden másnap csinálsz csak teljeset]. Ha ezt   nem tartod be, akkor túledzed magad vele, elérsz egy stagnálási pontra   és nem veszíted tovább a centiket.
Are you worried about 1z0-058 exam dumps and Test-king.com questions for practice with Hood College guarantee of pmi training.

Nem elérhető Tara

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Hozzászólások: 403
  • tapp nagykövet
    • Profil megtekintése
    • Egyensúlyban
Re:A hosszú és rövid edzések - Mikor melyiket válasszuk?
« Válasz #2 Dátum: 2011. Március 22. 22:16:49 »
Hogy melyik anyag a hosszú és melyik a rövid, a DVD-k listájának felsorolásánál megtaláljátok: ITT
TestTudat Tréner, Sportoktató, Hastáncoktató, Hivatásos Múzsa
web: www.egyensulyban.com

Nem elérhető Tara

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Hozzászólások: 403
  • tapp nagykövet
    • Profil megtekintése
    • Egyensúlyban
A hosszú és rövid edzések - Mikor melyiket válasszuk?
« Válasz #1 Dátum: 2011. Március 22. 22:13:45 »
A T-Tapp szerint a teljes edzés 30 perc vagy hosszabb időtartamú.
Igen,   a BasicPlus egy teljes testet tetőtől talpig átmozgató edzés, de csak   15 perces. Ezt az anyagot naponta lehet végezni anélkül, hogy   túledzenénk magunkat.

Ugyanakkor a teljes edzéseket maximum 14   napig lehet egyhuzamban végezni naponta, mielőtt szünetet tartasz minden   újabb edzés előtt. [tehát minden másnap csinálsz csak teljeset]. Ha ezt   nem tartod be, akkor túledzed magad vele, elérsz egy stagnálási pontra   és nem veszíted tovább a centiket.

A Basic és a StepAway (SATI) együtt végezve kitesz egy teljes edzést attól függően, hogy mennyi időt tesz ki összesen a kettő.
Ha a Basicet reggel csinálod és a SATI-t este, ez akkor is teljes edzésnek számít aznapra.

Amíg   azon vagy, hogy centiket/ruhaméreteket csökkents, addig legalább 3   teljes edzést kell végezni hetente úgy, hogy közöttük szünetet tartasz.
Csak a Basicet csinálni heti 5-6 alkalommal megfelel ugyanennek.



Általános adagolási módok:

1. vagy napi 15 perc
2. vagy kétnaponta 30 (vagy 30+ perc) tehát teljes edzés
3. vagy naponta teljes edzés maximáltan 14 napig, utána két nap kötelező pihenő és utána kétnaponta teljes edzés.

Pihenőnapokon pedig a kiegészítő gyakikból lehet válogatni:

Pld. OIP/HF + HD.
Pld. csak karok
Pld. csak lábak (Diva derriere vagy Awsome legs) ezek papírosan vagy az ingyenes letöltőkben megvannak
Pld. csak HD lassan
Pld. csak TTwist lassan
stb.
Mindegyikből 8 ismétlés.

TestTudat Tréner, Sportoktató, Hastáncoktató, Hivatásos Múzsa
web: www.egyensulyban.com